19 Kasım 2014 Çarşamba

7.İZMİR YEMEK BLOG YAZARLARI TOPLANTIMIZIN SPONSORLARI VE HEDİYELERİ




             Geçtiğimiz pazar günü HİTAY PLAZA da gerçekleşen etkinliğimizde bizleri yalnız bırakmayan değerli firmalara ve bizleri çok mutlu eden hediyelerine yer vermek istedim bu yazımda. Firmalar , yemek blogerlerının ihtiyaçlarını çok iyi biliyorlar.Hem hazırlama aşamasında hemde sunum aşamasında kullanacağımız ürünleri bizlere armağan ettiler. Bu etkinlikte firmaların bizlerle buluşmasına vesile olan arkadaşlarım ;

fatoşca tatlar FATMA DAMYAN 'a
sofra keyfim    MÜJGAN DAŞKIN 'a
izmirden lezzetler OYA GENÇ 'e
gözde tarifler GÖZDE AKGÜN DEMİRCİ 'ye
seldanın mutfak defteri SELDA ŞAHİNER ÇETİNTAŞ 'a
çocuklarla mutfakta ŞENİZ AKGÜNDÜZ ' e teşekkür etmeden geçemeyeceğim .





                     FEAST 'a bu kullanışlı hediyeleri için çok teşekkürler :)


                    çok merak ettiğim bir üründü KARRA PİRİNÇ , en kısa zamanda deneyip sizlerle de paylaşacağım takipte kalın :)



                                   LAV  çok teşekkürler :) Çok şık tasarımları olan bu takımlardan artık benimde var :) En kısa zamanda hazırlanacak bir davet sofrasında yerini alacaklar :)



   Bu enfes lezzeti bizimle paylaşma nezaketinde bulunan İPEKSİ TATLAR a ayrıca teşekkür ediyorum :)
               
              bir teşekkür de MAGGİ ye etmek istiyorum .Şirin bir sepetin içindeki ürünleri mutfağımda yerini aldı :)





                 Tavukçulukda güvenin adresi KESKİNOĞLU da bizleri yalnız bırakmadı . Teşekkürler :)



     


      TUĞBA KURUYEMİŞ  teşekkürler :)Miiss gibi türk kahvesi başta gelirdi bizim için şimdi baharatları da vazgeçilmezlerimizden olmaya aday :)




                  KUNTLAR GIDA yada çok teşekkür ediyorum. Mumlarının kokusuna bayıldım :)
                       

 LİPTON teşekkürler :) Bergamot aromalı olanı her zaman favorimdir .





                  SELVA teşekkürler;en kısa zamanda muzlu irmiğinden bir tarif gelecek takipte kalın :)




                 Doğal , mis kokulu  OKUR SABUNLARI da banyomda artık :)



                Bu zarif , şık sabunları içinde DUSE AKSESUAR a çok teşekkürler :)


       Koklamaya kıyamadım desem inanır mısınız ? şık şişesine bayıldım :) Bu zarif hediyeleri için NİLAY AYDER   hanıma çok teşekkürler :) 



                      BECEL teşekkürler  Kalbimiz değerlidir :) KNORR teşekkürler , o varsa herkes sofrada demektir :)   Sos deyince o gelir akla  CALVE teşekkürler :)





            Dr. Oetker demek mutfakda kalite demektir teşekkürler :) Ürünleri kullanmak için sabırsızlanıyorum :)


 
                       Gelelim sağ kolumuz olan , işlerimizi çok hızlı bir şekilde halletmemize yardımcı olan temizlik ürünlerimize teşekkürler HENKEL :)


                                    Bu leziz ikramları için ÇETİN GIDA' ya da sonsuz teşekkürler :)





               Her gün bir DOĞADAN için kışa hazırlıksız yakalanmayın :)




       Vee gelelim hediyeme ; etkinliğimizde bir de çekilişimiz vardı . Bir yemek bloggerının hayır diyemeyeceği servis takımlarına sahip oldum . KERAMİKA  kalitesi soframı süsleyecek :)

21 yorum:

  1. Çok güzel bir toplantıydı her zamaki gibi.Nicelerinde buluşmak uzere sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  2. sevgiler benden olsun özay ablacığım :) en kısa zamanda tekrar görüşebilmek dileğiyle ::)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler ,kalemine sağlık. Güle güle kullanın. Başka etkinliklerde görüşmek üzere.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Asıl ben teşekkür ederim Şeniz hanım :) İnşallah en kısa zamanda tekrar görüşebilmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel yazmısısnız, selamlar, sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim gözde tarifler sevgiler benden olsun görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir gündü birlikte olmak çok güzeldi. Çok güzel bir paylaşım olmuş Bediş'cim.

    YanıtlaSil
  8. Pembe kekiğim çok teşekkür ederim evet harika bir gündü : sevgiler <3

    YanıtlaSil
  9. Kalemine sağlık canım, harika bir gündü gerçektende!Sizde hediyenizi güle güle kullanın...Sevgiler!!!

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkür ederim sibel hanım sevgiler :) tekrar görüşebilmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  11. Canım çok güzel olmuş yazın, sizlerle güzellerşti toplantımız :))
    Çok öpüyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Asıl ben teşekkür ederim fatma cığım bende çok öpüyorum en kısa zaman da tekrar görüşebilmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  13. Bedişcim çok güzel bir gündü. Hediyeni de güle güle kullan canım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM PEMBE KEKİĞİM :) ÖPÜYORUM BENDE ÇOK SEVGİLER :)

    YanıtlaSil
  15. Ellerinize sağlık çok güzel dile getirmişsiniz.Hediyenizi de iyi günlerde kullanın. Bir sonraki etkinlikte görüşmek ve tanışmak dileğiyle....Sizi takibe alıyorum..Ben de beklerim....Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. PASTA DİYARI çok çok teşekkür ederim tabiki hemen geliyorum bende :) sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Paylaşımlarınız harika ilgiyle takip ediyorum. Başarılar.
    http://www.remtamutfak.com

    YanıtlaSil
  18. Bir arada olmak güzeldi, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  19. Kesinlikle öyle ege ; sevgiler benden olsun , tekrar görüşebilmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  20. hediyeleriniz iyi günlerde kullanın bloglara yorum yazma etkinliğindne geliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Hediyeleri güzel günlerde kullan keyifli bir gün olmuş :) sevgilerimle blogkizsalseyler

    YanıtlaSil