17 Kasım 2014 Pazartesi

7. Izmir Yemek Blog Yazarları Toplantısı


Günaydın mutlu haftalar :)
Dün çok güzel bir etkinliğimiz vardı :)
7. izmir blog yazarları topalantısını HİTAY PLAZA ' da gerçeklesştirdik :)
Emeği geçen tüm komite üyesi arkadaşlarım 
fatoşca tatlar FATMA DAMYAN 'a
sofra keyfim    MÜJGAN DAŞKIN 'a
izmirden lezzetler OYA GENÇ 'e
gözde tarifler GÖZDE AKGÜN DEMİRCİ 'ye
seldanın mutfak defteri SELDA ŞAHİNER ÇETİNTAŞ 'a
çocuklarla mutfakta ŞENİZ AKGÜNDÜZ ' e

ve sponsor olan tüm firmalara tek tek teşekkür ediyorum :)


         bu kullanışlı hediyeleri için feast a teşekkürler 



 
               enfes dondurmalarıyla  carte dore ve miss gibi boyozlarını bizlere sunan alsancak dostlar fırınına çok teşekkürler :)


                          Dr. Oetker her zamanki gibi yanımızdaydı :)


                     temizliğin adresi HENKEL ürünleride evimde baş köşede yerini aldı :)





çok beğendiğim LAV bardak ve kase takımıyla artık benimde  mutfağım şenlenecek :)













Çok neşeli geçen etkinliğimizde birde çekilişimiz vardı benim şansıma KERAMİKA dan  çok şık bir servis takımı çıktı :)




19 yorum:

  1. Canım.. İyi ki geldiniz.. Sizlerle birlikte olmak çok büyük keyifti.. Komite arkadaşlarım ve ben çok mutlu olduk..:)) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Oya ablacığım benim içinde sizlerle olmak çok keyifliydi , çok teşekkür ederim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Seninle tanıştığım için çok mutlu oldum. Katıldığın için teşekkürler. Birlikte güzel bir etkinlik geçirdiğimiz için bizlerde çok mutluyuz.Başka toplantılarda etkinlikler de buluşmak üzere.
    Sevgiler
    Şeniz

    YanıtlaSil
  4. İnanın bende çok mutlu oldum hem sizinle tanıştığım için hemde böylesine özenle hazırlanılmış bir etkinlikte olduğum için :) en kısa zamandan tekrar görüşebilmek dileğiyle sevgiler :) öpüyorum sizi <3

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir etkinlik olmuş. Hediyeleriniz de rengarenk süper. Hazırlayanların ellerine sağlık. İzmir gene farkını gösterdi.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler ILHAN UCER beyefendi :)

    YanıtlaSil
  7. Bediacıgım güzel bır yazı olmuş canım.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. özay ablacığım sevgiler benden olsun :) teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  9. harika bir gündü. herşey enfesti. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. evet aslı cım tekrarı olur umarım en kısa zamandan sevgiler benden olsun canım :)

    YanıtlaSil
  11. Bedia cığım yazın çok güzel olmuş :) Kısmetse Mayıs ayında tekrar buluşmak üzere...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Dilek hanımcım çok çok teşekkür ederim inşallah bir daha ki görüşmeyi sabırsızlıkla bekliyorum :) sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Bediacım henüz bakabildim yazına çok güzel olmuş ..seninle tekrar görüşmek çok iyi geldi öptüm canım :)

    YanıtlaSil
  14. canımcım teşekkür ederim bende seni tekrar gördüğüme çok çok sevindim :) öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  15. Paylaşımlarınız harika ilgiyle takip ediyorum. Başarılar.
    http://www.remtamutfak.com

    YanıtlaSil
  16. Canım cok guzel yazmıssın, ne guzel bir toplantı gecirdik degil mi? Ben halen yazamadım inan.
    Sayfanda arama yapmak istedim, anasayfana arama eklersen cok rahatlık olur.
    Cok selamlar, sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. gözde tarifler canım çok teşekkür ederim tekrar emeğinize, hakikaten çok güzel bir gündü tekrar görüşebilmek dileğiyle sevgiler :) arama butonu nuda hemen ekliyorum teşekkür ederim tavsiyen için :)

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel bir etkinlik olmuş. Cicilerinizi güle güle kullanın.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel bir etkinlik olmuş. Cicilerinizi güle güle kullanın.
    Sevgiler

    YanıtlaSil