29 Şubat 2012 Çarşamba

KÖRİ SOSLU PATATES SALATASI



                
                      Herkese günaydın efendim :) Neşeli, bol kazançlı günler diliyorum . Benim misafirlerim genelde en az 4 kişi ve üzeri olur. O yüzden ikramlarımın çeşidini bol yapmalıyım diye düşünürüm. Birde severek yenmesi lazım ki artmasın değil mi  ? Eğer sizde benim gibi düşünenlerdenseniz kalabalık misafirlere bu salatayı yapmanızı tavsiye ederim. Hem tadı hem görüntüsü çok beğenildi.

                   MALZEMELER

8 tane patates
3 çorba kaşığı mısır konservesi
10 tane karnişon turşu
1 adet tavuk bulyon

                  YAPILIŞI

patatesleri soyup küp küp doğrayalım
tencereye alıp üzeri geçecek kadar su ekleyelim
içine tavuk bulyonuda kıralım ve haşlayalım
patatesler haşlandıkdan sonra süzelim ve karıştırma kabımıza alalım
üzerine küçük küçük doğranmış turşuları ve mısırı ekleyelim

SOS HAZIRLAMAK İÇİN ; aşağıdaki tüm malzemeleri birbiri ile iyice özleşene kadar karıştırıyoruz

5 dolu çorba kaşığı yoğurt
3 dolu çorba kaşığı mayonez
1 tatlı kaşığı köri
1 çorba kaşığı limon suyu
yarım çay bardağı zeytinyağı
tuz

Patateslerin üzerine son olarak da sosumuzu ekleyelim ve servis tabağımıza alalım.
üzerini dereotu yada kuru nane ile süsleyerek servis edelim .


                                       AFİYET OLSUN :))

16 yorum:

  1. patatesin her türünü çok severim canım
    böylede güzel ellerine sağlık bediş
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş bir tarif. Yemeklerin yanına garnitür olarak çok yakışacağını düşünüyorum. Ellerine sağlık tatlım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. bediş tabak benim hayatım
    ellerine sağlık
    :)

    YanıtlaSil
  4. Uzanıp almak ve mideye indirmek vardı şimdi..:))
    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  5. Ohhh..Lezzetin ağa babaları bir araya gelmiş, güzel olmaz mı o salata:)))))))) Ellerine sağlık ablacım..

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim müjgan abla :)

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederim elif :)

    YanıtlaSil
  8. afiyet olsun bir kase lezzet :)

    YanıtlaSil
  9. hayat cafe ' m teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkür ederim serpa ablacım :)

    YanıtlaSil
  11. Harika gorunuyorum canım :) ellerine saglık ...
    bu arada kadınlar gunu için duzenlediğim çekilişime beklerim bilgi için http://sevimyildiz.blogspot.com/2012/03/8-mart-dunya-emekci-kadnlar-gunu-icin.html

    YanıtlaSil
  12. TEŞEKKÜR EDERİM BERNAYILDIZ :)

    YanıtlaSil
  13. Patates salatasının her çeşitine bayılırım.Yaz -kış hiç farketmez.Ellerine sağlık, Bediş'çim.

    YanıtlaSil
  14. TEŞEKKÜR EDERİM IHLAMURCUM:) DAVETLERİNDE VAZGEÇİLMEZ SALATASI BENİM İÇİN :)

    YanıtlaSil