17 Şubat 2012 Cuma

** FRAMBUAZLI Cheesecake **



GÜNAYDIN HEPİMİZİN CUMA 'SI MÜBAREK OLSUN .
Cheesecake yapmayı uzun zamandır istiyordum.Frambuazlı yaptım ama ekşi tadı hiç bana göre değilmiş onu anladım ama ikram ettiğim misafirlerim çok beğendi o ayrı konu.Ben daha çok tatlı sevdiğim için çilekli,böğürtlenli yada muzlu deneyeceğim bundan sonra :)



Pişmediği için hazır cheesecake yapmak daha cazip geldi .Sizin içinde bir fikir olması için buyrun tarifine :)

MALZEMELER

1 paket Dr.Oetker cheesecake yap paketi
2,5 su bardağı soğuk süt
1,5 su bardağı yoğurt

TABANI İÇİN;

200 gr eti burçak bisküvi
75 gr eritilmiş tereyağ
2 yemek kaşığı süt

ÜZERİ İÇİN ;

üzeri için 1 paket dr.oetker meyvalı sos

YAPILIŞI

2,5 su bardağı soğuk sütü kabımıza alalım
üzerine cheesecake yap paketini boşaltalım
mikser ile önce düşük ayarda sonra hızlı ayarda 2 dakika çırpalım
üzerine yoğurdu ilave edelimve mikserin düşük ayarında yine 1 dakika çırpalım
tabanı için bisküvileri robotta un haline getirelim
içine erimiş tereyağını ekleyip karıştıralım
kelebçeli kalıbın altına iyice elimizle bastırarak yayalım
hazırladığımız kremayı üzerine güzelce yayalım
 meyvalı sosu hazırlayalım ve üzerine dökelim
 servvis etmeden evvel buzdolabında 2 saat dinlendirelim



demlenen çayımızın yanında  bir dilim keserek afiyetle yiyelim :)





23 yorum:

  1. Görüntü süper, ben frambuazı sevdiğim için eminim beğenirim.Hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :) evet sizin gibi frambuaz sevenler bayıldı ama bana çok ekşi geldi :)

    YanıtlaSil
  3. Canım,tarifinizi, yayınlandım Ellerinize ,sağlık..Katılımınızdan dolayı çok tşk ederim.O güzel tariflerinizle etkinliği desteklerinizi bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Canım merhaba chesscaki çok severim ellerine sağlık.Hayırlı cumalar sevgiler,bende beklerim.

    YanıtlaSil
  5. mmmmmm mis bedişçim ellerine sağlık .
    :))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize saglik.... Ye beni diye bagiriyor adeta.... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  7. MÜNSTER ; ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :) SEVGİLER BENDEN OLSUN :)

    YanıtlaSil
  8. BİR KASE LEZZET ; TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM :)

    YanıtlaSil
  9. annemin eli; teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  10. bedişim ben 1 yerine i yazmışım canım anlayamaman çok normal 1 yemek kaşığı koyuyoruz
    Cheesecake çok güzel bende senin aksine ekşi tatlara bayılırım çok şekerli sevmem tam benlik olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  11. sağol ablacım :) tamam anladım şimdi bende senin tarifini çok beğendim yapıcam hafta sonu :)

    YanıtlaSil
  12. Çokta severim.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. canım çok nefis gözüküyor bu arada seni takibe aldım bende beklerim;)

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık canım iyi hafta sonları diliyorum sevgilerimi gönderiyorum

    YanıtlaSil
  15. DOYUMLUK ; TEŞEKKÜR EDERİM :)

    YanıtlaSil
  16. TURUNCU TATLAR ; TEŞEKKÜR EDERİM HOŞGELDİN :)

    YanıtlaSil
  17. TOMBUL TARİFLER ; TEŞEKKÜR EDERİM CANIM SANADA İYİ HAFTASONLARI :)

    YanıtlaSil
  18. ellerine saglik Bediacim, cok pratik ben de yapayim bundan en kisa zamanda. Opuyorum tatlim...

    YanıtlaSil
  19. teşekkür ederim canım :) bende seni ve yakışıklı oğlunu öpüyorum canımm :)

    YanıtlaSil
  20. ellerine sağlık bediacığım... bebişi ve seni çook öpüyorum..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Çok çok teşekkür ederim canım bende seni öpüyorum görüşmek üzere sevgiler :)

    YanıtlaSil