6 Şubat 2012 Pazartesi

DAVET SOFRAMIN İKRAMLARI



                                              
                                              YOĞURTLU TAVUK SALATASI


                                                  SEBZELİ MAKARNA SALATASI



                                                KURU BİBER SALATASI




                                                            SEBZELİ MUFFİN


                                                ÇARKIFELEK POĞAÇASI



                                                  KİRPİ KURABİYE :))



                                             FIRINDA ERİŞTELİ BÖREK 

            Dünkü davet soframda ikramların lezzetini sohbetimiz dahada bir arttırdı :) Çok mutluydum dün , enerjim tavan yaptı diyebilirim :)) Pazartesi sendromu yaşamadan da işimin başındaydım :)) Yukarda resimleri olan ikramlarımın tariflerinide  sırasıyla yayınlayacağım bloğumda , ama bunlara ilave birde HALLEYLİ PASTAM ( afrika rüyası ) ' da vardı ama onu telaştan çıkarmayı unutmuşum :( üzüldüm çıkaramadığıma..

             Bu  ikramlara ilave olarak sevgili arkadaşalarım gelirken sağolsunlar elleri boş gelmediler, o güzel lezzetleri tatmak benim için büyük mutluluktu , hepsine geldikleri ve evimi şenlendirdikleri için teşekkür ediyorum iyiki geldiniz :)


                                          
                           PUDRA TOZU HANDAN DAN KURU PATLICAN DOLMASI
                                                       
                                                                 http://pudratozu.blogspot.com/
                                               

                                            ÜMMÜŞÜM 'DEN UN KURABİYESİ

 
                              CAFE PORTAKAL BAHAR HANIMDAN ÇİKOLATALI PUDİNGLİ PASTA
                                           VE KURU DOMATESLİ EKMEK
                                         http://cafeportakal.blogspot.com/

  
                                         CAN BOĞAZDAN ŞEYDA'CIĞIMDAN CEZERYE
                                              Tarifler http://canbogazdan.blogspot.com/


                                                http://www.egedentarifler.blogspot.com
                               EGEDEN TARİFLER 'DEN BÖĞÜRTLENLİ CHEESKEK


                                                                 http://sofrakeyfim.blogspot.com/
                                      SOFRA KEYFİM MÜJGAN ABLA'DAN KOL BÖREĞİ

                                              
                                                                      VE
          http://www.cevverinmutfagi.blogcu.com NURDAN HANIM 'DAN MİLFÖYLÜ BÖREK

                                                         http://www.derinsubutikpasta.com/ ' dan
                                                                 KÖMBET PASTA VARDI

10 yorum:

  1. o telaştan doğaldır unutman ama o kadarçok ikram vardı ki sadece tattık doğrusu. Ellerinize sağlık hanımlar harika bir gündü:) Şimdi anlıyorum sen ogün de kirpi diyip durdun ben anlamamışım meğer:)) senin kirpileri ben fare sandım:)))

    YanıtlaSil
  2. Müthiş bir sofra olmuş, Bediacım.Eline koluna sağlık.En çok güzel muhabbetinizi kaçırdığıma üzülüyorum, bir dahaki sefere inşallah.sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. ay bir ben eksiğim :) içinize sinsin, süpper görünüyor!

    YanıtlaSil
  4. :)) evet handan cım o kirpi kurabiyeleri nelere benzettiler bir bilsen , kirpi , fare , böcük :))))

    YanıtlaSil
  5. ihlamurcum keşke gelseydinde miss gibi ıhlamur kokutsaydın soframızı.. inşallah en kısa zamanda bekliyorum buyrun gelin :))

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim aslı cım inşallah bir dahakine sende olursun :))

    YanıtlaSil
  7. nurdan ablacım her zaman beklerim buyur gel çok sevinirim :))

    YanıtlaSil
  8. Bediacim gece yarisina kadar bizim icin hazirlik yapmissin ve yine de guler yuzunu esirgemedin bizden. Cok tesekkur ederim guzel ikramlarin ve misafirperverligin icin canim. Gorusmek uzere, opuyorum :)

    YanıtlaSil
  9. canboğazdan şeydacığım ne demek ben çok mutluydum inanın o gün gelmenize ben çok sevindim .her zamanda beklerim ne zaman istersen sadece araman yeter canım :))

    YanıtlaSil