27 Şubat 2012 Pazartesi

BOL SUSAMLI GÜNEŞ KEK



                      Günaydınlar efendim :) Bol neşeli bol huzurlu bir hafta olsun hepimiz için ;
                 Bu kek  adını  haliyle görüntüsünden aldı .Sevgili mesai arkadaşım, dostum ZUHAL'in doğum günü hediyesiydi bu güzel kek kalıbı. Severek kullanıyorum,  tekrar teşekkür ediyorum arkadaşıma ve tarifime geçiyorum :)

                  MALZEMELER

3 yumurta
1,5 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1 su bardağı sıvı yağ
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
3 su bardağı un
1 su bardağı susam

                  YAPILIŞI

yumurta  ve şekeri boza kıvamına gelinceye kadar çırpalım
yağı , sütü ve vanilyayıda  ilave edip çırpmaya devam edelim
unu ve kabartma tozunuda ilave ettik den sonra istediğimiz kıvama gelinceye kadar çırpalım
son olarak susamı ilave edelim karışıtıralım ve yağlanmış kek kalıbımıza dökelim
175 derecede 45 dakika pişirelim


                                                  AFİYET OLSUN :)

16 yorum:

  1. Bedişçim, kalıp harikaymış.İyi günlerde kullan.Gerçekten de şu yağmurlu günde sıcacık görüntüde nefis bir kek olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Kalıba bayıldım yaaa nerden bulabilirim canım hediyeymiş gerçi ama??Ellerine sağlık bu arada çok şık bir kek olmuş:))

    YanıtlaSil
  3. ıhlamurcum teşekkür ederim canım :) evet kalıp çok güzel silikon ,kullanışlı :)

    YanıtlaSil
  4. nigar cım sağol arkadaşım :) kalıp çok kullanışlı tavsiye ederim arkadaşım internetten almış:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir kalıpmış bayıldım. Kekte nefis görünüyor. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Harika görünüyor yaa,kalıbına bayıldım..
    Ellerine sağlık canım..
    Nefisssss..:))

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler elif :) evet kalıbımı severek kullanıyorum :))

    YanıtlaSil
  8. hayat cafem sağol :) evet canım kalıb çok şık duruyor :)

    YanıtlaSil
  9. Kalıp çok güzelmiş artık havaların böyle ısınıp ısıtmasını istiyorum:))...Nefis kekin için ellerinize sağlık...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. gönülünce evet bahar geliyor yavaş yavaş ısınacağız :) teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bir kalıp :)çok güzel gülümsüyor,
    ellerine saglık,

    YanıtlaSil
  12. Susam ve kek..Ne muhteşem bir ikilidir:) Hele bu, nereden alındığı derhal öğrenilesice !! kek kalıbında yapılınca..A-acayip bi şey olmuş be ablacım. Ellerin dert görmesin..

    YanıtlaSil
  13. Serap ablacığım; kalıp arkadaşımın hediyesiydi internetten sipariş verip almış.Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık canım güzel bir sunum olmuş;)

    YanıtlaSil
  15. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM :))

    YanıtlaSil