24 Kasım 2011 Perşembe

KURU BÖRÜLCE SALATASI


     Herkese merhaba :) Gününüz aydın ve CUMA nız mübarek olsun :) Çok büyük bir mutlulukla günüme başladım . Sevgili CAFE PORTAKAL BAHAR hanımın desteğiyle ve yardımlarıyla  kendimi bu blogun içinde buldum . Mutluluğumu inanın tarif edemiyorum .Kendisine tekrar tekrar teşekkürlerimi sunuyorum . Bu tarifde Bahar hanıma ait ,onun blogunu severek takip ediyorum.Her ay devam eden akraba günümüze yapmıştım bu salatayı. Kalabalık misafirler için ideal bir tarif.:) Kesinlikle denemelisiniz :) SEVGİYLE KALIN..

                                      MALZEMELER

1 kg kuru börülce 
2 adet haşlanmış ve didiklenmiş tavuk göğsü  ( isteğe bağlı olarak arttırılabilir )
1 demet maydanoz
1 demet taze soğan
marul
dereotu
tuz
zeytinyağı
kırmızı biber
karabiber
kuru nane
limon suyu




                                     YAPILIŞI 


Kuru börülceleri düdüklü tencerede yarım saat haşlayın .
Haşlanan börülcelerin içine tavukları ilave edin .
Daha sonra sırasıyla yeşillikleri ince ince kıyıp ilave edin .
Baharatları , tuzu , yağını ve en son da limon suyunu ilave edip karıştırın.


               AFİYET OLSUNN :))

7 yorum:

  1. Bediacım hayırlı uğurlu olsun. Nice güzel paylaşımlara.

    Börülce salatasınada bayılırım nefis görünüyor ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun sayfanız:)
    seve seve izliyorum hemen...
    sevgilerimle..:)

    YanıtlaSil
  3. çokkk teşekkür ederim eksik olmayın öpüyorum sizi sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  4. selcen cim sanada teşekkürlerimi sunarım aranızda olmak çok güzel :)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım nefis görünüyor
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. tarif sizden olunca ister istemez güzel oluyor Bahar hanım :)

    YanıtlaSil
  7. Canım benim tekrar hayırlısı olsun.Ellerine sağlık.Bol bol paylaşımlarını bekliyoruz.Öpüyorum.

    YanıtlaSil